2024 Marketing forudsigelser

Skrevet af:

Anders

Cherry marketing bureau

Hos Cherry laver vi hvert år marketing forudsigelser for året som kommer. Vi kommer med nogen hver, også ser vi hvem der tog mest fejl når året er omme. Vi vil også gerne sige god jul og godt nytår til jer alle:) Ravi’s 2024 Marketing forudsigelser Sociale medier kommer til at lave algoritmer om så det bliver som TikTok, altså at followers betyder mindre og viralt indhold betyder mere. TikTok Shop kommer med på top 10 af salgskanaler. “Ai kommer med en masse” Elon musk laver nyt social medie baseret på AI. Steven’s 2024 Marketing forudsigelser Det bliver værre at tracke salg fordi GDPR(EU) gør det endnu svære. Annoncering på ChatGPT ⁠Der kommer meget mere AI generet visuals i form af video og billeder Google går over og bruger AI direkte til at udvælge rækkefølgen på søgeresultater, i stedet for nu hvor det er baseret på mange parametre Julius’s 2024 Marketing forudsigelser Google går konkurs pga OpenAI Anders’s 2024 Marketing forudsigelser Google kommer til at gøre meget for at komme til livs med ai indhold og prioritere mennesker. De kommer til at fejle. Tekstskribenter og tekst firmaer holder på med at eksistere. Alt tekst online bliver skrevet med AI. Der kommer 1000nye enkelte værktøjer til specifikke marketing ting, meget få af dem overlever, OpenAi kommer til at bygge plugins hele året og dræbe 100vis af firmaer hver gang. Meta’s threads dør ChatGPT

ChatGPT

Hvert år hos Cherry udarbejder vi forudsigelser for de kommende marketingtrends. Dette initiativ giver os mulighed for at spekulere i branchens fremtid og evaluere nøjagtigheden af disse prognoser ved årets afslutning.

I denne ånd ønsker vi alle en glædelig jul og et fremgangsrigt nytår.

Ravi’s Marketingforudsigelser for 2024

Steven’s Marketingforudsigelser for 2024

Julius’s Marketingforudsigelser for 2024

Anders’s Marketingforudsigelser for 2024

Disse forudsigelser afspejler vores perspektiver på de potentielle udviklinger inden for marketing og teknologi i 2024. Vi ser frem til at revurdere disse forudsigelser ved årets ende for at måle deres præcision og forstå branchens dynamikker yderligere.