Ring til os

70 60 33 88

Skriv til os

hej@cherry.dk

Find os her

Nikolaj Plads 26,
1067 København K

Forretningsbetingelser

Denne tekst præsenterer de generelle betingelser og vilkår, som bestemmer rammerne for Cherry ApS tjenesteydelser til deres kunder. Disse betingelser udgør en væsentlig del af den formelle kontrakt mellem Cherry og deres kunder, inklusive eventuelle tillægsaftaler.

Aftaleindgåelse

En gyldig aftale mellem Cherry og kunden kræver underskrifter fra begge parter på den oprindelige kontrakt. Enhver yderligere aftale skal formaliseres separat og skriftligt. Alle priser angives uden moms.

Webudvikling

Inden en hjemmeside går live på kundens domæne, modtager kunden et link til en testversion. Der er afsat 5 arbejdsdage til at foretage nødvendige ændringer. Efter godkendelsen eller udløbet af denne periode vil Cherry overføre hjemmesiden til deres servere, medmindre kunden foretrækker selv at stå for hosting. Der kan forekomme kortvarige nedetider i denne proces. Af sikkerhedsmæssige årsager får kunden ikke direkte adgang til serverens FTP, database, kontrolpanel, mailserver eller administrative rettigheder.

Hjemmesideaftale

Omfatter en CMS-baseret hjemmeside med redigeringsmuligheder og oprettelse af op til 10 nye sider. Tilbuddet inkluderer e-mailkonti, virus- og spamfiltre, samt gratis opdateringer to gange årligt.

Kundens rolle

Det er kundens ansvar at forsyne Cherry med de nødvendige oplysninger for at sikre levering af aftalte produkter og tjenester. Efter kontrakten er underskrevet, vil Cherry hurtigst muligt tage kontakt til kunden for at afklare behovet for yderligere information.

Fakturering

Standardproceduren er fakturering ved påbegyndelse af arbejdet. Fakturaen skal betales inden 10 dage efter udstedelsen. Manglende betaling kan føre til juridiske skridt og potentielt ophævelse af kontrakten.

Abonnement og hosting

Abonnementsaftaler fornyes automatisk efter den oprindelige periode, medmindre denne opsiges i henhold til kontraktens betingelser.

Søgemaskineoptimering (SEO)

Cherry kan ikke garantere specifikke placeringer på bestemte søgeord på søgemaskiner som Google.

Sociale medier

Det er kundens ansvaret for indholdet og interaktionerne på virksomhedens sider på sociale medier.

Fortrolighed

Cherry kan anvende udviklede produkter i deres salgs- og marketingmaterialer, medmindre andet er aftalt.

Ansvarsfraskrivelse

Cherry fraskriver sig ansvar for indirekte tab, datatab eller skader forårsaget af force majeure-hændelser.

GDPR overensstemmelse

Cherry indsamler visse personoplysninger i overensstemmelse med GDPR. Kunden har ret til at tilgå, rette og slette disse data.

Opsigelse

Abonnementsaftaler er bindende i den aftalte periode i henhold til kontrakten. Er der ikke indgået en bindende aftale, skal aftalen senest opsiges inden udgangen af måneden +1 måned. Dette kræver en skriftlig opsigelse pr. mail for at undgå automatisk fornyelse.

Rettigheder

Efter fuld betaling opnår kunden brugsretten til de leverede materialer.

Ændringer i aftaler

Cherry forbeholder sig retten til at justere priser og ændre kontraktvilkår med forudgående varsel.

Forsinket betaling

I tilfælde af forsinket betaling, har Cherry retten til at suspendere adgangen til alle tjenester leveret under enhver eksisterende aftale med kunden. Dette inkluderer, men er ikke begrænset til, webhosting, hjemmesidefunktioner, marketingtjenester og e-mail administrationsværktøjer. Adgangen vil forblive suspenderet indtil den fulde betaling er modtaget af Cherry.

Brug af eksterne partnere

Cherry forbeholder sig retten til at anvende tredjepartsleverandører for at opfylde de tidsforpligtelser, der er aftalt med kunden. Da brugen af eksterne partnere kan medføre, at det faktiske tidsforbrug ikke præcist kan måles, vil Cherry benytte interne skøn til at estimere tidsforbruget. Disse skøn baserer sig på erfaringer med, hvor lang tid forskellige ydelser normalt tager at udføre, og anvendes også som grundlag for analyser til kunder.

Sammenlægningsaftaler

Når en kunde indgår en aftale om at fusionere eller forlænge en eksisterende aftale, accepterer de, at tidligere aftalers timer vil blive regnet ind i den nye aftale.

I situationer, hvor kunden har modtaget flere timer end betalt for i en tidligere aftaleperiode, ved tidspunktet for fusionen eller forlængelsen, vil de ubetalte timer blive trukket fra det samlede antal timer i den nye aftale. Omvendt, hvis kunden har modtaget færre timer end betalt for, vil disse manglende timer blive tilføjet til den nye aftale.

Beregningen af timerne vil tage udgangspunkt i det faktiske antal leverede timer på tidspunktet for kundens seneste betaling under de tidligere aftaler.

Lad os tage en snak om dit projekt

Du er kun ét klik fra at få en professionel, digital samarbejdspartner i ryggen. Vi tager os tid til at forstå din forretning og kommer med konkrete forslag til, hvordan du kan få mere ud af din online tilstedeværelse.