BettyZoo

Kunde
BettyZoo

Services
Webudvikling og nyt bookingsystem

Year
2023

BettyZoo.dk står som et skinnende eksempel på, hvordan et velovervejet skifte i systemer og strategier kan omdanne en virksomheds interne dynamik og ydre engagement. I hjertet af København har BettyZoo, en tatovør med et ry for kvalitet og kreativitet, oplevet en bemærkelsesværdig succes. Denne succes skyldtes dog primært Betty, ejeren, mens de andre tatovører i butikken fik færre bookinger online, trods en strøm af walk-in-kunder. Denne ubalance blev mødt med en strategisk ændring fra bookingplatformen SetMore til Fresha, hvilket resulterede i en mere inkluderende og brugervenlig oplevelse for kunder, der ønskede at booke tid hos hele teamet.

Nyt booking system

BettyZoo er en succesfuld tatovør i københavn. De har normalt ingen problemer med at få bookinger og få deres dage fyldt helt ud. Problemet vi løste var at det tit kun var Betty, chefen der altid havde helt fyldt op i sin kalender, de andre tatovører på holdet fik mange tatoveringer ind fra gaden, men ikke fra bookinger på nettet. 

Vi skiftede fra SetMore til Fresha. 

Løsningen

Vi fandt ud af det var fordi det gamle booking system kun viste Betty’s produkter og tider, kunder kunne bestille fra de andre tatovører men kun hvis de scrollede 3-4 skærme ned i booking systemet. 

Løsningen var et system som viste produkterne bedre og gjorde det lettere for kunderne at se at der var tid hos en af de andre tatovører når betty var optaget.

Vi lavede også et nyt design på siden, men dette har næppe meget betydning for konverteringen på siden.

  •  Flytning af system
  •  Nyt design på hele siden også
  •  Tjekke at alt virker
  •  Integrere en masse nye funktioner


253% Højere konverteringsrate

Flere cases